Storstädning pågår

Jahapp så när bloggen äntligen funkar att skriva i igen, så har jag inget mer intressant att skriva om än att jag är ledig och försöker röja undan här, kartonger överallt sedan vi monterade bord och stolar igår, Wihoo!

Tänkte lägga upp lite bilder från hemmet sedan, och börja med ett rum i taget, om ni är intresserade? Så får ni se bordet också.

Jag jobbade sent igår och kom i säng runt 01.30, och när jag tog av mig jobbkläderna så inser jag att en superviktig nyckel för morgonens öppning har hamnat i fickan..... neeeeej, så det var bara att pallra sig upp och åka till jobbet imorse, med ca 4 timmars sömn i bagaget. Tur att jag fick sova lite till när jag kom hem.


Såhär mumsiga och fina blev saffransbullarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback