Nya önskesaker!

Mamma har efterfrågat en önskelista så här kommer den, sen finns det så mycket så denna lista skulle kunna bli säkert en meter lång... puh! Och sen mamma, så är detta till F också så att han har en hum om vad han ska hitta på.



Åhléns presentkort, där finns ju allt så det är en perfekt julklapp till mig!
Iittala skålen i klar mini eller i en av de ljusa gröna färgerna.
Armani diamonds parfymen, min favorit har tagit slut så nu önskar jag mig en ny, såg att den fanns som "set" på Åhléns med duschcreme (?)
D&G time, "Day&Night" med eller utan swarovski men vit urtavla, är min drömklocka, så fin!!
Tivoli audio model one, perfekt att ställa i köket (F tycker det verkar onödigt??)
Så fina
ljusstakar som jag gärna hade haft i vardagsrummet.
Skål från Eva Solo, superfin och användbar i alla storlekar så jag vet inte riktigt vilken jag önskar mest?
Bullfatet har jag inte glömt än.
Snygg tidningskorg till vardagsrummet.
Underbar Friis väska att shoppa i till våren!


Hmm undra om jag fick med allt i listan... det finns en hel del annat jag önskar mig också, pengar är ju något som jag inte hade tackat nej till, inte heller den fina ljusstaken på Designtorget (den silvriga vet du mamma?) Jag är fortfarande på jakt efter rosa påslakan med vita prickar så hittar du det blir jag superglad.... ja det finns massor att önska och du vet säkert mer än allt detta mamma? Jag har nog sagt andra saker till dig också som jag inte fått med på listan, men det brukar bli bra vad du än hittar på, love you!! Kommer jag på något mer så lovar jag att ringa direkt.
Jag önskar att jag bara hade behövt mig själv att köpa julklappar till för denna julen är jag nog den som är lättast att köpa till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback