Marsch i säng!

Klockan ringer 04.40 imorgonbitti så jag är verkligen en tidsoptimist som heter duga, jag har iallafall hunnit blogga av mig lite, skrivit ett nytt dagisschema för resten av december och hmm... ja det var väl min insats denna kväll!

Natten var inte så rolig, Melvin kunde inte somna (han sov 30 min i bilen efter Liseberg, (big MISTAKE!!) och somnade till slut i våran säng runt kl 23 tror jag. Sen mitt i natten hinner jag bara vakna till och sen flyger Melvin rakt ner i golvet, PLADASK så låg han bara där på rygg... vet inte riktigt om han bara rörde sig extremt mycket i sömnen eller om han var på väg att klättra över mig (han låg i mitten mellan mig och F). Hur som helst, så såg han lika chockad ut som jag och när jag tog upp honom från golvet så började han gråta, blev nog rädd stackars hjärtat, men det var ingen annan fara med honom som tur var. Sen ringde klockan 06.30 imorse och då var det bara att kila upp... Så det är inte det att jag inte är trött....!

Sov så gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback