Juldoft och kladdfria vitvaror!

Det var dessa fina rengöringssprayer (hur nu en rengöringsspray kan vara fin, men jag gillar stuket på flaskan....!) som jag köpte med mig hem igår. Rengöringssprayen med juldoft, doftar verkligen JUL. Har inte hunnit så mycket mer än att lukta på den men jag hoppas den städar lika fint som den luktar gott!
Sedan läste jag i någon blogg för ett par veckor sedan om just denna Maison Belle Stainless Steel sprayen, att det var den allra bästa och enda som verkligen funkat i den familjen. Så nu hoppas jag den funkar lika bra hos oss, vi har provat det mesta på våra fina silvriga vitvaror.... återkommer med betyg!
Är det kanske någon utav er som redan har hunnit städa med dessa?



Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka läckra, vart kan man köpa dom? /Lina

Postat av: Tilde

Lina - De finns bl.a. på www.cosas.se om du vill handla över nätet! :-)

2008-12-10 @ 23:07:05
URL: http://booble.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack =) Nätshopping är super när man har små barn!!

2008-12-12 @ 00:04:09
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback