Heltidsjobb utan tid...

Oj inser att detta med att hålla igång en blogg verkligen är tidskrävande. Synd bara att tiden är lite av en lyxvara i våra liv just nu... Man följer ju en del bloggar och ett slag så funderade jag på hur ni hinner?? Men så slog det mig att de flesta av er faktiskt är hemma, mammalediga osv och då finns det såklart lite mer luckor när man hinner skriva ett litet inlägg.....

Hur som helst så återkommer jag ikväll. Måste ju stolt få visa upp Melvins slalompremiär, woohoo! Han var så duktig.
Vi har för ca en timme sedan släppt av pappa (morfar) på tåget och nu ska vi bara äta lite och umgås, men I´ll be back!

O just det, TACK för att ni är så många som fortsätter kika in här fast jag legat lite lågt!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Så klart!!! Din blogg är bäst :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback