Halvdag.

Var tvungen att gå tidigare idag då Melvin skulle hämtas, hans farmor o farfar som skulle hjälpt till idag ligger båda dundersjuka efter att ha hälsat på sina andra barnbarn i Stockholm.  Ganska skönt att få jobba halvdag bara, det var dessutom supermycket att göra så jag fick ringa in extra personal tidigare ändå.

Jag och Melvin åkte och handlade mat efter dagis, han fick bestämma idag och sa direkt att han ville äta "TACOOS" så det fick det bli. Så gott ju så det kan man äta ofta, mums.

Nu ska vi kila i säng, är så trötta både F & jag, är det årstiden tro? Imorgon ska jag och Melvin till Buslandet, vi tar med oss Melvins favvotjej Tilde och hennes mamma... blir förhoppningsvis lite seriös julklappsshopping efteråt också, myspys!

Sov så gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback