Godmorgon(middag)!

Idag tog vi sovmorgon, sköönt! Tänkte försöka komma iväg och få tag på åtminstone någon julklapp idag innan jobbet som börjar kl 14.00. F sover just nu så vetesjutton om han vill hänga på, vi får se!

Häromdagen när jag och Melvin var och handlade på Kvantum blev jag så glad när jag strosade runt bland brödet och såg denna förpackning,
JULBRÖD från Gimo ( bakas ca 10 min fr den lilla stad där jag kommer från), wihooo! Då behöver jag inte be mamma köpa åt mig hemma, hihi. Det är absolut det godaste julknäcket ever, mumma!



Nu åker det runt en nakenfis på sin Bobby Car så jag ska se till att vi blir klara och får kläder på oss.

Vad hittar ni på idag? ♥

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja just det ja...var är det du kommer ifrån? Östervåla?

Postat av: Charlotte

Tack för igår..jättetrevligt och mumsigt!! Tilde sov som en stock i natt och jag fick sovmorgon till 8.30..helt underbart!!

Om någon undrar så satt man väldigt bekvämt både vid det nya bordet och i den nya soffan! ;)

Kram till familjen

2008-12-04 @ 14:03:04
Postat av: Hannie

Åååh julknäcke! Jag ... måste ... köpa ... NU!!!

2008-12-04 @ 17:44:05
Postat av: Tilde - Booble

Marita - Östhammar! (Tack för filmen förresten den kom idag!!)



Charlotte - Tack själva, mysigt med gäster juh!!! Underbart med sovmorgon... hon är ju så go!



Hannie - Mmm köööp, och glöm inte julskinkan och senapen och en himla massa bregott!

2008-12-05 @ 00:49:30
URL: http://booble.blogg.se/
Postat av: Camilla

mums va gott!!! ska spana i våra affärer här omkring också.

2008-12-06 @ 21:22:05
URL: http://shoppinggalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback