Gästspel.

Igår var det ledig dag och en massa trevligt skoj på Lek&Buslandet med shopping efteråt. Mitt i bollhavet ringer min telefon och det är en tjej från en annan station som undrar om jag kan jobba där (!) på deras station.... hon ville att jag skulle komma vid 16 men efter lite samtal fram och tillbaka så sa jag att jag i såfall kunde komma vid 19.00 (jobbade till 24). Skönt med lite extra pengar men samtidigt tar det emot på en ledig dag....

Tur att jag är ledig nu hela helgen, även om vi har haft slappdag idag. Bakat bröd och pepparkakor och putsat ett fönster! Lite lagom lördagsgöra. När F kommer hem har jag lovat Melvin att vi ska åka och handla lördagsgodis, det var för övrigt det allra första han frågade F imorse... "De e lörda pappa?"

Sitter vid fel dator för att fixa med roliga bilder, tänkte lägga in från igår, men får göra det lite senare.



Kommentarer
Postat av: Lina

saknar dina inlägg!



Hoppas ni mår bra



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback