Dagen i ord och bilder

Idag var både F och jag lediga, jackpot!! Så vi tänkte få lite julklappsinköp uträttade. Det gick sådär och jag kan redan nu avslöja att inte en enda julklapp fick följa med hem....
Hur som helst så drog vi med oss F´s pappa också (F´s mamma är bortrest) och det var supertrevligt att han ville följa med, men man kan liksom inte dra på i sitt egna tempo när man har svärfar med sig, han hade trott att jag varit seriöst galen om jag visat upp min "shoppinghysteri" sida, haha!
F´s pappa köpte iallafall en superfin present till F´s mamma som fyller år den 8 dec (tror ni vi har köpt present??) så det var kul att få vara smakråd, hoppas hon kommer gilla den.

Senare så blev det lite småstressigt för när klockan började närma sig 16.00 så kom vi precis innanför dörrarna med lite matkassar och med en lägenhet som man skulle kunna tro att det varit inbrott i med tanke på grejor ÖVERALLT. Än så länge ingen ko på isen, om det inte vore för att vi väntade middagsgäster kl 17.30.... stress stress!
Som tur är så känner de oss väl så att de dök upp kl 18.00 räddade våran eftermiddag.


Tacomiddag...

Melvin med sin favvotjej Tilde...


Innan de åkte hemåt så spelade vi Buzz, det är faktiskt rätt skoj! Nu ska vi snart kila i säng här, imorgon börjar jag kl 14.00 men F är ledig så något kul får vi ju hitta på när vi har ledig förmiddag tillsammans....


Kram och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback